1000 lóerős lett a Cadillac faragatlan BMW M5 riválisa
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
A Pikes Peaken balesetet szenvedtek a BMW valaha készült legerősebb sorozatgyártású modelljével, az XM Label Reddel.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
A két turbóval megfújt 5 literes motor által hajtott Regera új rekordot állított be 0-400-0 km/h fronton.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
A plugin hibrid hajtásláncú hatalmas bajor SUV bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A négykarikás SUV alig több, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ami nem sikerült 1979-ban, azt végül 2023-ban teljesítették az egyetlen példányban készült Bulldoggal.
A jókora kompresszor jelentősen megnöveli az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítményét.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Megújult formában támadnak a Cadillac CT4-V Blackwing és CT5-V Blackwing jubileumi kiadásai.
A 680 lóerős újdonság első példányának árát jótékonysági célokra fordítják.
A fennállásának 75. évfordulóját ünneplő brit márka a Lego segítségével állít markánsan stílusos emléket a rekordhosszú ideig gyártott jó öreg Defendernek. Több mint 2300 darabból építettük össze az ikonikus terepjáró élethű modelljét, amit aztán nem féltünk alaposan összeporolni.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
Megérkezett a Mercedes-AMG közel 700 lóerős biturbó motorjára épülő új Aston Martin DB12.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint még bőven lát fantáziát a belső égésű motorok fejlesztésében.